Podczas podróży służbowej ważna jest rzecz jasna nie tylko realizacja celu, ale również wygoda twoich pracowników. Dobrze jest dokładnie zaplanować podróż i wybrać najlepsze miejsce zakwaterowania. Aby nasz pobyt był w 100% udany, nasz hotel powinien mieć kilka istotnych cech. Przedstawiamy najważniejsze z nich.
Lokalizacja to chyba najważniejszy aspekt jeśli chodzi o wybór hotelu, szczególnie w podróży służbowej. Jeśli jest to wyjazd służbowy, powinniśmy być zlokalizowani jak najbliżej siedziby firmy lub wyznaczonego miejsca spotkania. Oprócz lokalizacji, warto sprawdzić opinie danego hotelu. Dziś internet daje nam spore możliwości. Za pomocą kilku kliknięć możemy dokładnie sprawdzić jakie opinie wyrazili internauci, którzy złożyli już wizytę w danym hotelu.
Pamiętajmy, że hotel powinien być dopasowany do nas i naszych potrzeb. Ważne aby hotel mógł zapewnić ci wszystko czego potrzebujesz. Jeśli cenisz sobie posiłek w hotelu, wybierz ten, w którym jest taka możliwość. A może potrzebujecie sali konferencyjnej? Wszystko zależy od was!